تطبیق خواست سفارش‌دهنده با اصول طراحی و کدنویسی 1390/11/18

بسیار پیش آمده که پروژه‌ای پیشنهاد شده و در آن لحظه امکان اجرای پروژه را نداشته باشیم و در برابر تعجب ما، سفارش‌دهنده اعلام کند که چند ماه‌ می‌تواند منتظر بماند، مدیران مرکز سلامت یکی از این سفارش‌دهنده‌ها بوده‌اند که حدود شش ماه منتظر ماندند.

این پروژه یک وب‌سایت مدیریت محتوای سفارشی با تم ویژه‌ای بود که بایستی نظرات طیف وسیعی از نخبگان و مدیران سلامت کشور را تامین می‌کرد. پس از زمان‌بندی پروژه و جلسه‌ی نیازسنجی از سفارش‌دهنده، کار را با طراحی گرافیک شروع کردیم. در این پروژه نیز مثل بسیاری از پروژه‌ها سفارش‌دهنده نظرات و سلیقه‌هایی داشت که با اصول زیباشناختی گرافیکی از یک سو و شیوه جایگذاری منوها و اطلاعات وب‌سایت و همین‌طور الویت دید مطالب در هم آمیختیم تا شد آن‌چه که هنوز هم کار می‌کند.

بخش مدیریت محتوی وب سایت را مطابق آن‌چه که نارمنـد اصرار دارد کدنویسی شد. انجام ساده و بدون پیچیدگی‌های معمول نرم افزار‌های مدیریت محتوی هویت ما و خواست همیشه‌ی همه‌ی سفارش‌دهنده‌هاست.  نتیجه این شد که وب سایت  NPMC را یک کاربر ساده کامپیوتر هم می‌تواند با چند کلیک و Copy-past بروز کند و از کار خود لذت برد.

ما زمانی متوجه موفقیت پروژه شدیم که در پایان پروژه همکاران NPMC را جز دوستان خوب و غیرکاری خود می‌دانیم، دلیلی دیگری که موفقیت پروژه را برای ما نشان می‌داد دریافت سفارش دیگری از دوستان‌‌مان در NPMC بود.
Error: No such function exists "