وب سایت یک طراح گرافیک

هر هنرمندی، فارغ از این که چه هنری را دنبال می‌کند انتظار دارد برخوردی محترمانه از سوی دیگران و هم‌هنری‌های‌اش ( مثل هم‌سایه‌های‌اش) داشته باشند. برای دیده شدن کارهای‌ هنری می‌توان نمایشگاه برگزار کرد. اما زمان‌اش  بیشتر از یک هفته و دو هفته که نیست، چاپ کتاب هم که از نمایشگاه سخت‌تر است. نمونه کارها را هم که نمی‌شود زیر بغل زد و این سو و آن سو برد، نتیجه این می‌شود که آثارمان کناری می‌مانند و خاک می‌خورند و این نهایت بی‌حرمتی و بی‌مروتی به آثاری است که خود به دنیای‌شان آورده‌ايم. بی‌مروتی به خودمان هم هست، عصاره‌ی جان‌مان را چکیده‌ايم تا در کادری رنگ و فرم‌شان دهیم تا رهایشان کنیم در کنج آفساید؟

باید از تجربه‌ها و سوابق‌مان بگوییم تا بر هر یک به سهم خود اعتبارمان را بیافزاید. از نمایشگاه‌هایی که شرکت کرده‌ایم تا پروژه‌های تجاری که طراحی و اجرا کرده‌ایم.
گاهی پیش می‌آمد که می‌خواستم نمونه کارهای خودم را برای دوستی، استادی یا سفارش‌دهنده‌ای بفرستم،  روی CD؟ پرینت شده؟
اما یکی از ابزار مدرن نجاتم می‌دهد: وب‌سایت.

تجربه‌‌ها و روزمه‌‌های کاری و هنری‌ام را با تمام جزییات و لینک‌ها در دسترس سفارش‌دهنده‌ها، دوستان و ... می‌گذارم و هر زمان که نمایشگاهی می‌روم یا جایزه‌ای می‌برم یا تجربه‌ای جدید پیدا می‌کنم به راحتی به‌روز اش می‌کنم... به راحتی تغییر در نرم افزاری مثل word. حالا این صفحه‌ی درباره من چنان کامل و به‌روز است که چند روز پیش که می‌خواستم روزمه‌ای را برای جایی بفرستم همین صفحه درباره من وب‌سایت‌ام را پرینت کردم.

کارهای‌ام را به ترتیب زمانی یا موضوعی یا فرمتی یا هر چیز دیگر می‌توانم تقسیم بندی کنم و در کنترل‌پنل وب‌سایت، با چند کلیک ساده مثل اتچ کردن فایلی در ای‌میل، در چند ثانیه روی وب‌سایت قرار دهم. گرافیک آن هم دقیقن آن چیزی بود که خودم طراحی کرده بودم و همان پیاده شد. تازه نیازی به کم کردن حجم کارها هم ندارم. وب‌سایت خودش همین کار را انجام می‌دهد، حجم پوستر را کم می‌کند و در سایت آپلود می‌کند. همه‌ی این کارها را در چند ثانیه انجام می‌دهد.
یک صفحه تماس با من هم دارم که علاوه بر این که شماره تلفن و آدرس و اساسن شیوه تماس با خودم را بنویسم، یک کانال ارتباطی ساخته شده که بازدیدکننده‌ها از طریق وب‌سایت برای‌ام ای‌ميل بفرستند تا حالا هم ای‌میل‌های خوبی گرفته‌ام.
Error: No such function exists "